جشن میلاد
طبق برنامه چند ساله روستا و نذر اقای حاج عمران عبدالهی هر ساله برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی ع در حسینیه اعظم با حضور پرشور اهالی برگزار میشود و امشب هم به همین مناسبت جشن میلاد برگزار میکنند.ما هم این روز میلاد را تبریک میگیم.
دیشب این جشن برگزار شد وبا حضور پر شور اهالی و مداحی مولودی خوانی وپخش شیرینی و اهدا جوائزبه نفرات برترهمراه بود.
دیشب این جشن برگزار شد وبا حضور پر شور اهالی و مداحی مولودی خوانی وپخش شیرینی و اهدا جوائزبه نفرات برترهمراه بود.

+ نوشته شده در پنجشنبه چهارم شهریور ۱۳۸۹ ساعت 2:49 توسط غیاثی
|